Iskolára felkészítő foglalkozás nagycsoportosoknak, gyógypedagógiai fejlesztés – és felmérés 4 éveskortól.
Tanulási nehézséggel küzdő iskolás gyermekek fejlesztése 1-4. osztályos korig.

Amiben tudok segíteni:
⭐️ Iskolára felkészítő foglalkozások nagycsoportot kezdő vagy nagycsoportos gyerekeknek
⭐️ Óvoda – iskola átmenet könnyítése
⭐️ Gyógypedagógiai fejlesztés 4 éveskortól
⭐️ Tanulási nehézséggel küzdő 1-4. osztályos gyermekek segítése, fejlesztése
⭐️ Tanulási nehézség (olvasás, írás és matematika) megelőzése, tantárgyi megsegítés
Iskolára felkészítő foglalkozások során:
- sokat játszunk, mókázunk
- erősítjük az önbizalmat, szociális készségeket
- nagy figyelmet fordítunk a sikeres iskolakezdéshez szükséges képességek kialakítására.
Na de mik is ezek?
A sikeres iskolakezdéshez szükséges képességeket sok játékos tapasztalatszerzéssel erősítjük, beleértve a mozgáskoordinációt, testsémát, figyelmi funkciókat(tartósság, terjedelem, erősség), észlelést, emlékezetet, szem-kéz-koordinációt, finommotorikát, matematika előkészítő képességeket (számfogalom, mennyiségek, színek, formák ismerete), sorrendiséget, beszédészlelést és beszédértést, kommunikációt , szókincset, hangtani tudatosságot, gondolkodást, általános tájékozottságot, térben és időben való tájékozódást, irányokat, feladattudatot, szociális készségeket, együttműködést, kitartást és kudarctűrést.
A közös munka során, akár egyénileg, akár csoportos formában történik a fejlesztés, mindezek mellett még az alábbiak is fejlődésnek indulnak:
🌈 feladattudat, feladatértés
🌈 monotónia tűrés, kitartás
🌈 önállóság
🌈magabiztosság, önbizalom
🌈motiváció.
Nagy csoportra érlelő foglalkozások:
A Nagy csoportra érlelő foglalkozásokat, olyan középső csoportos gyermekek szüleinek alakítottam ki, akik már tudatosan szeretnének készülni a nagycsoportra és szeretnék az iskolába lépéshez szükséges készségeket megalapozni. A fejlesztések során méginkább szem előtt tartom a játék és élmény alapú tanulást, a közös élményeken alapuló tapasztalatok megszerzését.
Ugyanúgy az iskolába lépéshez szükséges képességek kialakítására fókuszálunk, ez esetben két nevelési év áll a rendelkezésünkre.
Ezek még egyszer:
mozgáskoordináció, testséma fejlettség, figyelmi funkciók érettsége(tartósság, terjedelem, erősség), észlelés, emlékezet, szem-kéz-koordináció, finommotorika, matematika előkészítő képességek (számfogalom, mennyiségek, színek, formák ismerete), sorrendiség, beszédészlelés és beszédértés, kommunikáció , szókincs fejlettség, hangtani tudatosság, gondolkodás, általános tájékozottság, térben és időben való tájékozódás, irányok ismerete, feladattudat, szociális készségek, együttműködés, kitartást és kudarctűrés.
Tanulási nehézségek megelőzés, korrekciója:
Már óvodáskorban nagy figyelmet kell fordítanunk a megelőzésre, ugyanis a tanulási nehézségek kellő odafigyeléssel, támogatással megelőzhetőek. Óvodás korú, de még nem iskolakezdés előtt álló gyermekedet is szeretettel várom egyéni vagy csoportos fejlesztésre. A munkát mindenképp egy képességméréssel kezdjük meg, amelyek során kiderül, melyek azok a területek, amelyek megerősítést igényelnek.
Ezen foglalkozások alatt is nagy figyelmet fordítok:
🌞 a játékos tanulásra, mókázásra
🌞 biztonságos érzelmi közegre
🌞 iskolába lépéshez szükséges képességek megalapozására (lásd fentebb)
🌞 egyéni bánásmódra, figyelemre
Amennyiben iskoláskorú gyermekednél elakadást tapasztalsz tanulmányai során, vagy szakértői véleménnyel rendelkeztek (BTMN vagy SNI státusz) akkor is van lehetőség foglalkozásra való jelentkezésre.
Szívesen látom az 1-4. osztályos korú gyermekedet, amennyiben nehézségeket tapasztalsz, az
📖 olvasás
✍️ írás
🧮 vagy a matematika területén.
Amennyiben felkeltettem érdeklődésedet, ITT tudsz velem kapcsolatba lépni vagy a +36-70/907-2322-es telefonszámon. 📱